Omdat een online festival niet alleen voor ons nieuw is, is er tijdens het weekend van 5 t/m 7 maart een online helpdesk aanwezig voor al onze bezoekers. Als je op onze IFA online-pagina écht niet gevonden hebt wat je zocht, kun je bij deze helpdesk terecht met je meest prangende vragen. 

Beschikbaarheid en bereikbaarheid
In onze helpdesk praat je niet met een chatbot. Er staat achter de schermen een heel team voor je klaar dat zijn uiterste best zal doen een antwoord op je vraag te geven. Dit team zal vrijdag van 19:00u – 23:00u aanwezig zijn. Op zaterdag 6 maart en zondag 7 maart zitten ze tussen 10:30u en 22:30u voor je klaar. Heb je op een ander tijdstip een vraag? Dan kun je mailen naar kaartverkoop@filmfestivalassen.nl. We proberen je vraag dan zo snel mogelijk te beantwoorden.

De helpdesk is te raadplegen via een geel tabblad dat (op bijna al onze pagina’s) rechts in beeld verschijnt. Wanneer je daar op klikt verschijnt er een chat. Hier kun je dan je vraag typen en door op enter te klikken, verstuur je een bericht naar onze helpdesk. We proberen uiteraard zo snel mogelijk te antwoorden, maar het kan voorkomen dat ons team op dat moment toevallig al iemand anders aan het helpen is, of gewoonweg even goed moet zoeken naar het antwoord op je vraag.